🎉 Izkoristi Black Friday akcijo in naroči svoj Leseni zemljevid kar do -30% ceneje! 🎉
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletna stran je spletna trgovina, kjer prodajalec podjetje G PARTNER d.o.o., Kunaverjeva ulica 8, 1000, Ljubljana, Slovenija, Davčna številka: SI86709275 (v nadaljevanju kot »Prodajalec«) ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo/naročujejo.
Z naročilom posameznega izdelka ali blaga prodajalca s strani kupca, se med prodajalcem in kupcem vzpostavi obligacijsko razmerje. Vsi morebitni spori iz tega razmerja (kot zaradi resničnosti podatkov o uporabniku, o vsebini ponudbe, o predmetu in ceni ponudbe ipd.) se rešujejo izključno med prodajalcem in kupcem. Prodajalec in kupci na Spletni strani sprejemajo način trgovanja, ki je značilen za splet in je tako v določeni meri anonimen.
Z naročilom izdelka uporabnik postane kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med upravljalcem, prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Ponudnik in njegov naslov: G PARTNER d.o.o., Kunaverjeva ulica 8, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Podjetje je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV).
ID za DDV:SI86709275
Matična številka: 9827846000
Kontaktni podatki ponudnika:
Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini je po naročilu – zaloge ni.
Rok dobave izdelkov je od 2-3 tedne od dneva prejetja plačila. Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
Prodajalec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice. Transakcija plačila ni sprovedena dokler vaše naročilo ni odpremljeno.
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej točko 3. – dostava).
Vse cene v spletni trgovini lesenizemljevidi.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine ali z oddajo naročila prek telefona ali emaila. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove spremembe.
Ponudba spletne trgovine Leseni zemljevidi se lahko ažurira in spreminja. Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Pri akcijskih produktih je jasno razvidno, kakšna je redna cena izdelka (prečrtana) in kakšna je akcijska cena.
Na strani je objavljena redna cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno trgovca za določen artikel, in morebitna spletna akcijska cena – v kolikor je izdelek v akciji, ki je dostopna vsem uporabnikom www.lesenizemljevidi.si.
Cena v spletni trgovini Leseni zemljevidi je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Prodajalca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Prodajalec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Prodajalec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za uporabnika (kupca).
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu na lastne stroške. Izdelek mora biti enako zapakiran in zavarovan oziroma neodprt, nedotaknjen in neuporabljen, saj je to naročilo po meri. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@lesenizemljevidi.si. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.lesenizemljevidi.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prejeto blago mora kupec vrniti neodprto, nepoškodovano in v originalni obliki, nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
– ob dobavi zapečatenega blaga, ki je bilo vidno uporabljeno;
– ob blagu, ki je bilo naročeno po naročilu in željah stranke;
V primeru, da kupec paketa s svojim naročilom, kljub večkratnim obvestilom prodajalca ali dostavljavca o dostavi paketa in čakanju paketa na prevzem, ni prevzel in se je paket vrnil nazaj na sedež podjetja, pri tem pa je kupec opravil nakup in za plačilo izdelkov izbral katero koliko drugo plačilno metodo, kot plačilo po povzetju, ima kupec pravico do ponovnega pošiljanja paketa, prodajalec pa ima v takem primeru pravico zaračunati ponovne stroške pošiljanja. V kolikor so vrnjeni izdelki poškodovani, ima prodajalec poškodovane izdelke pravico uničiti. V takem primeru kupec ne more uveljavljati pravice do vračila kupnine.
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis ter dokazila napake na info@lesenizemljevidi.si ali +386 40 252 486.
Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 14 dni od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 30 dni, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Prodajalec bo poskrbeli da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec prodajalcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 30 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 30 dni podati kupcu pisen odgovor. Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Napaka je stvarna:
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Prodajalcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Prodajalca za dostavo pošiljk je Fedex, DHL ali DPD, odvisno od razpoložljivosti dostavljalca v določenem letnem času. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Omogočamo možnost naročanja v vse Evropske države.
Prodajalec in Upravljavec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene se uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Prodajalca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Imate pravico do ne plačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@lesenizemljevidi.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.
Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.
V primeru vpisa e-mail naslova na Facebook ali v obrazec na prvi strani lesenizemljevidi.si, preko katerega pridobite kupone za popust na vaše naročilo, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine lesenizemljevidi.si.Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@lesenizemljevidi.si ali s klikom na povezavo ‘Odjava’ na dnu promocijskih e-mail sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS sporočilo se lahko kadarkoli odjavite z besedilom LZ STOP na isto številko in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prodajalec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Upravljavec in Prodajalec v spletni trgovini ne ponujata prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Upravljavec in Prodajalec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bosta sprejemala kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj: https://lesenizemljevidi.si/politika-zasebnosti/
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Upravljavec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Upravljavca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Upravljavec dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljavec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Upravljavca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Upravljavca.
Upravljavec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Upravljavec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Upravljavec ali Prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).
Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije najprej prek nas in naših kontaktov, potem pa tudi pri dostavni službi, ki je pošiljko pripeljala, npr. pri DPD dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo DPD kontaktno točko, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj z DPD dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40 252 486. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@lesenizemljevidi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
G PARTNER d.o.o., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.
Upravljavec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Upravljavca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.lesenizemljevidi.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na e-mail: info@lesenizemljevidi.si sporoči preklic.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Upravljavca in Prodajalca Rok Germek, v Ljubljani, dne 1.11.2025. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!
Obveščali vas bomo o novostih in morebitnih akcijah!
G PARTNER d.o.o.
Kunaverjeva ulica 8
1000 Ljubljana
SI86709275
Phone: +386 40 252 486
Email: info@lesenizemljevidi.si
© Vse pravice pridržane. Vse informacije na spletnem mestu so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.